duminică, 5 octombrie 2008

In cautarea timpului pierdut...

Da, sunt perfectionista....Sufar de cate ori nu imi ies lucrurile asa cum as vrea sa-mi iasa, pun suflet mai mult decat e necesar pentru orice fleac, oricat de neinsemnat ...Se spune ca orice lucru caracterizeaza pe cel care l-a creat ..
Si atunci de ce obisnuiesc sa fac lucrurile pe ultima suta de metri?De ce ma oragnizez mult mai temeinic atunci cand ma preseaza timpul, sau oamenii?De ce ma incalzeste mereu expersia" Mai e timp"?
Imi pun ceasul cu cele 5 minute psihologice inainte, ca sa stiu sigur ca mai e timp....Ca n-o sa intarzii...Ma trezesc cu cateva minute inainte de ora la care ar trebui, ca sa stiu ca mai am timp sa lenevesc in pat...
Randurile astea au fost inspirate de o veste pe care am primit-o ieri...Am aflat ca examenul pentru care incerc din rasputeri sa ma pregatesc, se va tine pe 2 decembrie...Si ma bucura tocmai faptul ca mai am timp...Culmea, desi stiu ca ceea ce invat intr-o luna, oricum voi invata temeinic in cateva zile...Cred ca timpul intr-un fel curge impotriva mea...Cu cat e mai indepartat, cu atat ma motiveaza mai putin...Azi pot sa mai lenevesc, mai este si ziua de maine...Oare nu ma pot motiva de una singura?Oare am nevoie de ajutorul _tau?

Niciun comentariu: