duminică, 24 martie 2013

Oferta la ciuperci!

Din seria: Cum sa râzi de unul singur fără să pari cel puțin sonat! .. Eram ca omul duminica la minunatul supermarket Auchan, îmi vedeam cuminte de listuța ordonat alcătuită de acasă, când, la raionul de legume si fructe, mai precis la ciuperci, m-am simțit deodata teleportată pentru câteva secunde într-un club imaginar... Și nu pentru că băusem ceva la raionul de gradate, ci pentru că în fața mea era o tânără domnișoară într-o minunată rochie de dantelă cu spatele gol, și umerii la fel de dezgoliți, pe niște catalige cu buline pe care se clatina ușor probabil din cauza forței gravitaționale puternice...sau a curentului din vest... Am zis să mă mai uit o dată, poate nu văd bine... Nicio șansă! Nu trebuie să-mi schimb dioptriile...Tânărul domn care o însoțea , vestimentat potrivit in teniși, safari, tricou și scurtă de piele, arata faptul că ori numai domnița avea nuntă și rămăsese mireasa fără ciuperci, ori nunta se petrecuse cu o seara inainte si după bauta(de la care ajunsese acasă numai el), dimineața tre să facă cineva și ciorba de potroace? . Cert este că imaginea creată per-ansamblu era cel puțin delicioasă! Ce-ți poți dori mai mult de la viață decât o blondă în rochie de dantelă prin care îi admiri rotunjimile, dotată cu o pungă ciuperci? Minunat! Totul e să-și păstreze ciupercile.... zic....

Niciun comentariu: