joi, 29 mai 2014

...Un simplu Multumesc...

...Ce minunat e atunci când, flamândă , după o zi de cursă lungă, cu picioarele simţindu-le ca şi când mi s-ar desprinde din şuruburi, după ce am târâit după mine o pereche de tocuri sufocante, ajung acasă şi găsesc printre rafturile frigiderului o ciorbă proaspătă pe care urmează să o savurez, adulmecându-i mirosul şi simţind-o cum se strecoară înlăuntrul meu , ca un medicament! Mulţumesc, mama! Chiar dacă nu citeşti acum ce scriu, am să-ti citesc şi tie ! Mulţumesc pentru gândul bun de dimineaţă, pentru blândul „Somn uşor !"din fiecare seară, pentru că îmi alinţi încordările, pentru că ai încredere în nebuniile mele...Şi , dincolo de toate, mulţumesc pentru ciorba minunată...pe care o aveam in fiecare zi atunci când eram de-o şchioapă şi pe care o savurez cu adevărat abia acum când o gasesc doar uneori prin rafturile frigiderului! Nu, nu e ziua ta, e doar o zi ca oricare alta , şi tocmai de aceea îţi mulţumesc!...

Niciun comentariu: