joi, 22 ianuarie 2015

It's a man's world...






22.01.2015, orele 13:00
Jurnal de călătorie


Când te numeşti generic bărbat, eşti "muşchiulos",ai decolteul mai adânc decât prevăd sânii unei femei, ai "şalili goali", cu vedere la boxeri (şi nu la ăia care latră), ai lănțoc cu plăcuţă Army, blugi bortiliți cu aerisire la genunchi, îți sună soneria de la telefon pe ritm de Tarkan, stai crăcit cu picioruşele pe măsuța unde ceilalți călători ar fi mâncat, dar nu mai au curaj, când îți tunzi tacticos cu unghiera franjurii de la borticelele din genunchi, ce ai putea să faci in tren, ca să fie bine? SELFIE, tati!! Am ratat momentul înălțator, nu l-am imortalizat, dar revin cu detalii, că drumu-i lung, sigur se mai admiră şi mai târzior! Amin! 

22.01.2015, orele 17:00

Breaking news! Păpuşel saved the day! Tocmai ce se poticnise uşița cu senzor de la vagon! Au tras de ea , pe rând, vreo două mămăițe...Degeaba! Pe semne că l-a tras briza feroviară pe micuț la şale, că o dată ce mi s-a ridicat Hercule, a dat din şoldulețe gingaş de câteva ori, apoi a intrat în luptă cu uşa! Viteaz, cu pieptu' umflat, cu respirații scurte şi rare, ca să nu se dezumfle! A biruit! A dovedit uşa!Mamaiele îl ovaționează împlinite! Acum ,liniştit şi mândru de ispravă, îşi ascultă , rând pe rând , soneriile de la telefon! Cred că tocmai i-a trecut vremea lui Tarkan! Tocmai acum, când învățasem şi eu versurile...O dilemă am! Căştile sunt în continuare în urechi, deşi soneriile le audiem , în grup, toți călătorii! L-o trage curentu' şi pe sub uşa închisă?Micuțul de el..

Niciun comentariu: