miercuri, 21 ianuarie 2015

Lapte şi miere...

Cine nu are copii, să nu-şi cumpere unii din ăştia!

Călătoriile cu trenul te duc în preajma unor oameni dintre cei mai diverşi... pe unii ai vrea să-i iei acasă, pe alții ai vrea să-i iei acasă şi să-i închizi bine în pivniță, încuiați cu trei rânduri de lacăte, ca să fii sigur că nu au cum să mai scoată capul în lume în veci! Istorisirea mea se referă la a doua categorie, cum era de aşteptat. În fața mea, un puşti...aparent normal, uşor nebărbierit, ca, nah, ai, n-ai ce să laşi să crească, barbă să fie! 3 fire, intenția contează.
La început tăcut, dar dezinvolt, după răspunsuri... Într-un moment fericit pentru el, nefericit pentru urechile mele, un alt călător găseşte oportun să inițieze o discuție cu tânărul. Şi atunci a început tot....
" Eu am 16 ani, dar lumea îmi dă mai mult de 25 ( făcând o paranteză, eu i-aş fi dat şi mai mult, dar cu piciorul de la scaun! În gură! ) ...Fumez de 6 ani! Am deja experiență! Am fumat tot ce se poate! ( şi a început o înşiruire de minim 30 de nume de țigări pe care nu le pot reproduce pentru că mintea mea refuză să rețină astfel de detalii..)..Acum am ajuns la performanta ca fumez si mai mult de 1 pachet jumate pe zi!... Fumez, de plictiseala...că la şcoală nu-mi place să ma duc... Nu mai au unde să-mi treacă profesorii absențele, aşa de multe am...Nu-mi place deloc! E mai bine în cafenele...Acolo îmi place, acolo mă duc des.... Nu cred să iau bacul la mate... îs varză la mate...mereu corigent...Nu iau sigur la mate...Nici carnet de note n-am...Mi-ar fi dat ăştia reducere la tren, dar nu mi-am bătut capul să îmi iau carnet...îmi plac în schimb jocurile pe calculator... am fotoliu acasă care se întinde, stau perfect! Îmi plac jocurile cu împuscaturi, să trag în căini, în fantome...Shooterele îmi plac maxim! Îmi place cum se face gaură în oameni şi se vede urma de la glonț! Mă fascinează!...Oricum, am să plec afară, mă irosesc în țara asta de căcat, să muncesc pe salariu minim pe economie?Doar nu-s nebun....."
Nu, nebun nu eşti, nebuni sunt ăia care încă te hrănesc şi te lasă în viață, numiți accidental părinți...părerea mea umila...

Niciun comentariu: