marți, 11 noiembrie 2014

Motto: Care e asemănarea între preot și proxenet? Amândoi îți spun: Mergi cu Domnul!

Aştept cu sufletul la gură doua evenimente esenţiale, să vină , dar, mai presus de toate, să treacă...
Primul e Pelerinajul vieţii....al doilea e Preşedenţia vieţii...
Primul face de fiecare dată să ne deplasăm prin oraş cu viteza melcului turbat şi legat la ochi...Cete întregi de pelerini, cu sau fără pelerine, au devenit brusc evlavioşi, poate-poate le-o ierta Sfânta că şi-au bătut tot anul nevasta şi copiii, că au băut şi apa de la flori, că şi-au înşelat femeia/bărbatul cu vecinii, sau că au "umplut" periodic "frigiderele" cunoscuţilor cu materie cărnoasă...Toţi cuprinşi de o dorinţă intrinsecă se simt mai aproape de Dumnezeu! Doar zilele astea! Pe urmă se inchide la non-stop! Trage Sfantu Petru zăvorul, şi s-a terminat comedia! Şi o încuie şi pe Sfânta înauntru, altfel nu se explică de ce în restul anului nu vrea s-o vadă nimeni...
Al doilea eveniment care mă mişcă profund (oleacă stânga, vorba unui prieten), e alegerea Preşedintelui vieţii! Sper să iasă cel dorit mai repede şi în alegeri şi de pe paginile cunoscuţilor de pe Facebook! Nu de alta, dar deja mă dor ochii la cât mă luminează afişele prea-minunaţilor in fiecare dimineaţa în geamul de la birou...
După aceste zile minunate, mă voi fi închinat suficient, zic eu, şi la Sfântă, şi la mirosul de mici, şi la standurile cu cojoace, şi la şoferii buluciţi in trafic, şi mai ales, la prea-fericiţii cu aspiraţii de tron naţional!
Amin!

Niciun comentariu: