miercuri, 19 noiembrie 2014

Doar un joc...

Hai să ne jucăm cărţile! Eu pun pe masă pachetul de joc, şi scot din el, una câte una, cărţile care dau sens vieţii mele. Eu sunt Dama. Uneori răspândesc roşu cald, alteori sunt pătrunsă de negru. Ţie iţi arat numai Dama de Pică, impunătoare, ironică , şi puternică.Ca să ajungi la inimă , trebuie ca mai intâi să alungi frunzele.
Eu îmi  încerc norocul. Urmează Valeţii. Unii sunt  negri,  înconjuraţi de alte inimi. Alţii sunt roşii,dar nu ajung la inima mea. Alţii zboară în bătaia frunzelor, fără ca să pot să-mi joc cartea.  Altii sunt de Pică, dar au inima împachetată deja.
Şi totuşi tu ai Asul, Asul care spulberă toate cărţile. Cel care dă sens jocului, Asul  din mâneca ta, tu cel care mi-ai pregătit cărţile. E ascuns, dar acolo! Trebuie  doar să priveşti din unghiul pachetului meu ,şi o să apară. Îl vezi? Ia-l! Strânge-l puternic, să nu se piarda!Nu-l vezi?Atunci s-a ascuns , dar nu pentru tine.
Alte cărţi, alt joc, sau mereu acelaşi.Una câte una, cărţile care dau sens vieţii mele...

Niciun comentariu: