joi, 11 aprilie 2013

Red Bridge, The Land of Choice!



M-am mutat de puţină vreme într-un cartier liniştit, destul de curat, animat mai mult de pisici comunitare, bătrânei antrenându-se pentru campionatele interminabile de table, şi bătrânele pasionate de sportul de a-ţi  înregistreaza cu regularitate intrările şi ieşirile din bloc...
Totul părea ca o oaza de linişte , mai mult decât benefică, îm viaţa mea... Auzul nu-mi era deranjat în zona decât de râsetele copiilor , radiind de peste tot, şi asta pentru că blocurile sunt armonios îmbinate cu parcuri, spaţii verzi, si locuri de joacă...
Şi pentru că nicio bucurie nu poate ţine prea mult , de ceva vreme „instituţiile statului (degeaba) care veghează pentru noi” au demarat o activitate din ce în ce mai intensă de sistat curentul elecrtic...
La început numai în timpul nopţii. Asta pentru ca se gândesc permanent la modalităţi cât mai diversificate pentru a ne menţine tineri, mereu în formă şi căliţi! Or, cum ne-am putea conserva mai bine şi mai prielnic , decât prin păstrarea unei atmosfere usor criogenice, motivate în principal de faptul că nu avem cu toţii centrale termice care să functioneze doar  pe bază de aer?...Şi nici căldura sufletească nu ajută...
Tot din dorinţa autorităţilor de a contribui la îmbunătăţirea relaţiilor de cuplu, din seria „dragostea se face în minim doi”, următorul pas a fost oprirea curentului electric încă din timpul serii!...Romantismul uşor exacerbat ne-a făcut pe fiecare dintre noi, mai mult sau mai puţin infricoşaţi de intuneric, să cautăm activităţi care să nu implice şi privitul...Asta cu „Minim doi” am înţeles-o! Problema care apare pe întuneric e cu Maximul...
Şi pentru că o belea nu vine niciodată singură, astăzi am constatat cu stupoare că nu mai avem nici apă...
Mă gândesc  serios  să-mi achiziţionez din vreme un tub de oxigen , în caz că ne ia şi aerul!
To be continued....Dar până unde?

Niciun comentariu: