miercuri, 24 aprilie 2013

Regularizare la gaze...

O să încep prin a lămuri că în jobul asta al nostru ne confruntăm zilnic cu toate tipurile de doleanțe ale oamenilor...Unele mai nimerite, altele mai puțin motivate...E loc sub soare pentru toată lumea...Cei care n-au loc se pare că-și fac singuri...
La ușa noastră tocmai s-a prezentat azi un tinerel, cu o figură gravă, zici ca îl insărcinase Bruce Willis să salveze planeta, cât timp se duce el la toaletă, după ce a mâncat căpșuni cu smântână....
S-a prezentat din ușă: ”Eu am venit, cu mașinile gazate!!!”....(Aha, ok...Stai că durează un pic procesarea la blonde....ai puțintică răbdare, stimabile!)...
”Cu ceee?”...
”Cu mașinile gazate! Nu știți?!?Au fost 20 de mașini gazate de șantier!”

(Regret amarnic faptul că sunt atât de ignorantă încât ratez de fiecare dată toate mondenitățile orașului...Uneori, seara, înainte de culcare, îmi programez să mă boscorodesc singură în olgindă, dar uit de fiecare dată! Si, culmea, am, un somn ușor atât de ignoraaaaant!... Pentru cei care au chef de aruncat cu pietre, acum e șansa voastră, băieți! Hit me ,baby, one more time!!!!!)

Să revenim...nenea era cu mașinile ”gazate”...părea cam tânăr ca să fi rămas din vremea lui Hitler, ori se conservase atât de bine că mai-mai că i-aș fi cerut rețeta...
”Așa! Și cu ce gânduri pe la noi?” pe fundal răsunându-mi în creier varianta scurtă din Scrisoarea III: ”Tu ești Mircea?”...”Nu!”...
” Păi am făcut plângere penală șefului de șantier, dar nu vrea să ne asculte! Suntem 20 de mașini GAZATE de șantier...”
” Ok, și acu noi ce să facem?”
” Păi vrem bani de la șeful de șantier....da acum întrebare e...la dumneavostră cum se face plata?”
”În general cu bani...( cu variațiunile de rigoare, bilete de transport în comun, bonuri de masă, blănuri de cârtiță, ouă de papagal, bijuterii de taur...remunerație mică, după buget..)”
”Cu bani, dar cum?”
”!?!.......” ( iar am o lacună, specifică și ușor justificabilă ființelor candide, denumite anterior ”blonde”)
” Adică, platim toți 20? Pe rând? Odată?!”

Închide, că te sun eu....
După doama Suzeta din instanță, nu puteau urma decât mașinile gazate...

Niciun comentariu: