sâmbătă, 11 aprilie 2015

Farmacia inimii...pardon, vieţii...

Ce faci când n-ai ce face într-un oraş mic, în seara de Înviere? Cauți o farmacie non-stop! Ai 90 % şanse să fie dotată cu două babe minim senile, ambele ajutandu-se una pe cealaltă în speranța ca o să reuşească să facă activitatea specifică uneia sănătoasă!
În principiu, munca de echipă se desfăşoară în două etape: una bucată babă senilă citeşte în calculator ceea ce a doua bucată babă senilă încearcă să identifice în rafturi. Baba numărul 1 e liderul, dă ordine şi în principiu doar din gură, Baba numărul 2 e executant- orbecăitor printre medicamente şi rafturi.
Client: "Urinal Akut plicuri , vă rog!"
Baba nr. 1: "Nu există! Nu există decât comprimate!"
Client: " Cum adică nu există?"
Baba nr. 1:" Nu există! Sunt doar comprimate! Altceva dacă vreți există plicuri!"
Client:"Cum să nu existe, doamnă? Am eu acasă !!!!..."
Baba nr 1: "Nu există la noi!"
Client: " Bine, dați-mi altceva, dacă aici asta nu există..."
......
Baba nr. 1: "Antibiotic 10 pastile! Să-i spuneți bolnavului că n-are voie să mănânce sărat şi acru!"....
Aha, am priceput n-are voie sărat si acru! Bine ne că are voie să bea! De alcool n-ati zis nimic! Important e sa nu fie vodka acră şi tequila sărată! În rest, e perfect!
Noroc de taxiul de întoarcere...niciun calmant nu poate fi mai eficient.. După ce asculti " Eu sunt Florin Salam, şeful păpădiilor!" în serii de 14 repetări luate câte 14, în combinații şi permutări succesive, nu aştepți decât băutură nici sărată , dar nici acră, cu care să-ți îneci amarul... Lumina-ne-ar Sfintele Paşti...

Niciun comentariu: