joi, 23 iulie 2015

Răspunsuri fără întrebări...

Căutam. Găsim. Cucerim. Câştigăm. Am fugit! 
Visăm, ne gândim, ne imaginăm cum ar fi, alergăm după răspunsuri luni de zile, obținem , ne bucurăm aşa cum poate nu ne-am mai bucurat de multă vreme de ceva din viața noastră, lucrurile nu numai că sunt astfel cum le-am visat, dar realitatea tinde să depăşească cu mult aşteptările... 
Ce urmează? Să cautăm cu privirea cea mai apropiată cale de ieşire şi să fugim cât ne țin picioarele!...
Oare ne înspăimântă să fim fericiți? Oare ne-am obişnuit să ne întâmpine dezamăgirea din oameni în fiecare dimineață, încât ne sperie zâmbetul de pe buze care apare total nemotivat şi nejustificat? Oare am uitat să trăim clipele fără să le stabilim un scop clar dinainte, doar pentru ca să le simțim pătrunzându-ne prin toți porii? Oare ne destabilizează să visăm cu ochii deschişi la imposibil şi să facem orice pentru ca răspunsurile noastre să prindă culoare?
Nu vreau să trăiesc corect! Vreau nebunie....

Niciun comentariu: