miercuri, 11 februarie 2015

"Dă" porc...

Unele momente din viață pur şi simplu te fac să vrei să te amuzi cu gura până la urechi , deşi ştii că nu e tocmai nimerit să te vadă cei din jur cum râzi de unul singur...
Am să încep prin a explica că cei apropiați mie îmi cunosc pasiunea pentru a degusta în locuri diverse un fel de mâncare nu tocmai feminin şi nici tocmai dietetic, dar cu toate astea extrem de savuros, şi anume coastele de porc.... Mereu cănd am ocazia să regăsesc acest fel de mâncare în meniul unui restau
rant care îmi inspiră un minim de încredere, nu ezit să mi-l comand...Ştiu, nu se cade, ar trebui să rod numai Rucola şi morcovi ca iepurii.. Ghinion, poate data viitoare....
În această după amiază am decis sa iau masa la restaurantul hotelului unde am fost cazată. Întâmplator, la celelate mese erau mai multe grupuri de bărbați , eu nimerindu-mă singura femeie în tot localul... Nu cred că este necesar să vă dau detalii despre privirile pe care le aruncă în general masculii, în momentul în care intră o femeie şi " defilează" dinr-un capăt în celălalt al unui local plin ochi de bărbați, şi se aşează singură la o masă..
Nici despre privirile pe care continua să le arunce, sau gesturile cu care se străduie să iasă în evidență, care de care mai cocoş, poate, poate arag într-un final atenția unicei reprezetante feminine...Un amuzament cu care m-au obişnuit deja călătoriile solitare..
Revenind..îmi comand aşadar porția de coaste de porc, şi continui să îmi sorb liniştită cafeaua...În tot acest timp la mesele alăturate se perindau doar ciorbe aburinde...
Si a venit şi momentul livrării comenzii mele..Când a apărut ospătarul cu porția imensă de coaste de porc, inevitabil la pachet cu mirosul specific, toate privirile masculilor s-au ațintit pe farfuria ospătarului....Cred că v-ați putea imagina cam câtă expresivitate se putea citi pe fețele acestora în momentul în care ospătarul a aşezat "halca " de carne, desprinsă parcă din desenele animate cu Familia Flinstone, fix în fața singurei domnişoare delicate, despe care ai putea spune că se hrăneşte doar cu ierburi şi bea apă plată cu lămâie... Pentru o clipă s-a făcut linişte, iar fețele domilor s-au alungit vizibil, căpătând nişte nuanțe uşor movalii...
Da, domişoara care se îndopa acum ceva vreme cu patru meniuri de la chinezesc, astăzi se înfrupta pofticioasă din coastele " de dinozaur"!Ya-ba-da-da-doooooooo!

Niciun comentariu: